Att jag trodde på de själv haha

Härom dagen så gjorde jag faktiskt en ny blogg för tänkte jag skulle skriva lite igen.. va trodde jag? Att jag skulle orka sätta mej in i något helt nytt.. nej ska de skrivas så fortsätter vi göra de på denna enkla bloggen som jag förtår mej på haha!
Hade iaf fått ihop en kort presentation av mej så den kan ja lika väl publicera här oxå då :P
Dock blir de inte mkt skriva just nu då vi reser mot turkiet imon...men ska ge de ett försök när vi kommer hem igen :p
 

Över ett år sedan jag satt och skrev på en blogg, har ju en gammal blogg som jag var ganska flitig på till och från men den fanns på blogg.se (fritte.blogg.se), men kände att om jag ska ge detta en chans igen så kan jag lika gärna börja om från början

Tycker att instagram världen har tagit över blogg världen lite, iaf för mej, va när jag skaffa de som jag tappa mer och mer med bloggandet.  Men men vilket babbel.

 

Ni som aldrig läst den gamla bloggen vet ju inte vem jag är.. för de va inte så många som gjorde det haha

Jag är iaf en 28 åring tjej som är bosatt i Borås med min sambo Johan, min son Noel 4 år sen tidigare förhållande och våran katt Carolus.  Snart blir vi en till då vi väntar på lillebror som väntas komma till oss i September

Sen ett år tillbaka jobbar jag på H&M lager och trivs bra med det, finns väl roligare saker att göra, men har fått med mej en liten skara gjord av guld därifrån, några riktigt fina tjejer som ligger mej varmt om hjärtat så den vänskapen väger ju upp de annars ganska hyfsat tråkiga jobbet. Men de är annars en helt okej arbetsplats med en hyfsat bra betalning för lager jobb. Så de e väl där jag hänger fram tills lillebror ska komma, sen får vi se om ja kommer tillbaka eller väljer en ny bana i livet efter ledigheten

 

Noel bor hos oss sen några månader tillbaka varannan vecka, innan de har han alltid bott mer här hemma hos oss men nu testar vi på varannan vecka. Jobbigt för ett saknande mamma hjärta men Noel trivs bra med det just nu och det är ju det som är huvudsaken Är de en sak jag har lärt mig så är det att man ska inte vara egoistiskt när de kommer till delad vårdnad om ett barn för den enda som drabbas dåligt av det är tyvärr bara barnet. Så så länge han mår bra och trivs med hur han bor så är det så får vara

 

Så får väl se om jag ska kunna lära mig denna nya sidan, va ganska stor skillnad emot vad jag var van vid innan så får väl se hur detta går

Detta va en lite kort presentation som får dugga så länge   Ska fortsätta kolla fredags film med Noel nu innan han ska krypa ner i sängen, blir nog så för mej om ett tag oxå då det blir att jobba några timmars övertid imon.

Har just nu igen bild att bjuda på.. men har ändå inte fattat hur man lägger in de så de får väl vänta tills nästa gång ;D

 

Ha en bra fredag kväll folket!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback