Mars

Kanske kan de va dax för ett inlägg här nu igen så min syster får något å läsa där borta i det amerikanska landet:) Men snaaart har jag henne här hemma igen.. nere under 100 dagar nu iaf :P
 
Anledningen att de inte blir mkt skrivet e för de finns typ inget å skriva om.. vadå tråkigt liv ? haha.. Ne så farligt är de väl inte:p
Just nu lever vi i ett flyttkaose me lådor å bröte överallt.. för nästa vecka går flyttlasset till ny lägenhet, blir kvar här på sjöbo men det blir iaf i en tre.. äntligen :D
Vi har även hunnit skaffa en kisse katt till så vi behöver plats :p En galen liten svart sak som blev döpt till Spader, Mjao tycket dock Noel.. men kallar han nu iaf för Spaden.. så nästan rätt iaf ;)
 
Skolan den rullar på den oxå, dax för tenta vecka nästa vecka igen.. puh!  Sen är det bara två kurser kvar :) Gått förbannat fort iaf !!
sen får vi se va som händer där efter  :)
 
Igår var det älsklingens födelsedag så då ställde jag mej givetvis och bakde en ordenkligt onyttig tårta :D

Det skulle vara en kideräggs tårta enligt min älskling så det lyckades jag väl få ihop.. å han verkade tycka om den iaf och hans mor sa att den va god så jag tar det som ett godkänt ;D Själv e jag inte så mkt för tårta men smakade väl lite jag me på den.. men e ju egentligen bara vaniljkräm jag tycker om i tårtor.. jag gillar glass å sånt mer :P Jag valde alltid marängtårta när jag va liten å de går väl bra :)
Present skulle han väl såklart ha oxå så de blev fifa14 till sitt playsation, nhl14 oxå men de lyckades han på något sätt få utav mig en månad innan han fyllde år haha ;) Ett hemma gjort present kort blev det oxå med någon slags aktivitet imorgon, får se vad han väljer :p
 
Min lilla älskling han mår bra han oxå, han har pappa vecka just nu.. han har börjat vara där mer just nu, så han e där ons-sön varannan vecka men denna veckan åka han redan i tisdags :) Kul för honom, men mamman här hemma saknar!
Talet har blivit så mycket bättre sen nappen försvann här hemma.. borde tagit bort den bra mycket tidigare, enkelt å va efterklok ;) Men har iaf inte blivit några napp återfall här å inget som saknas här hemma som tur är :)
Om två veckor hoppar han nog över till stora avdelningen på dagis, hans fröknar tycker att han och hans två kompisar ligger är i utvecklingen så dom ska inte behöva vara kvar på småbarn :) Så väljer hans två kompisars föräldrar att byta så kommer Noel att göra det oxå, dom är nämligen 3 pojkar som leker ihop hela tiden på dagis så vill inte att han ska byta över utan sina kompisar:)
 
Nu ska jag kolla nån tjejig film tror jag.. stora älsklingen har nämligen dragit på hockey så då får man passa på;)
Tacosen är redan i magen då vi åt innan han åkte.. men har iaf dukat fram liite godis å tugga på.. vi försöker hålla ner på sänt här hemma nu när man kommit igång me träningen igen.. hunnit träna alla dagar utan en denna veckan än så länge.. hoppas få in ett pass till iaf :)
Vågen visar neråt, men har en bra bit kvar efter denna tjockis vintern :P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback