Hej 2014!

Eller ska jag skriva hej hanna :) Känns som de e för henne jag skriver, eller iaf är de henne jag lovat å göra de ;)
För hon verkar fortfarande vilja veta va som händer i detta livet här hemma i gråa Sverige :p
 
Nu har vi ju precis klivit in i ett nytt år, hela 8 timmar förra Hanna dessutom ;) höhö
Så ja de kanske kan va en bra start att skriva några rader på då. Både jul och nyår har varit bra här hemma.
 
Julen firades som vanligt hemma hos pappa med massa god julmat, kalle och tomte och paket. Noel vart super nöjd med sina julklappar detta året, och så även jag :)
Fick precis det jag önskat mej, speciellt min högtalare för telefonen från pappa, och min älskling slog till stort och gav mej en mirakel maskin som jag själv kallar de, andra kallar de väl köksmaskin eller nåt ;) massa grejer kan den göra iaf :p
Fick även sex and the city boxen som jag råkat nämna nångång för honom och självklart lägger han allt på minnet och överraskar mej <3
Fyllde ju även år där runt jul, inget man får glömma ;D Och även då lyckas han överraska stort me att ett blombud knackar på dörren och lämnar av en helt underbart fin bukett till mej :)
 
Fest hade vi här hemma på min födelsedag då jag lyckas fylla år på en helg även i år :) En trevlig kväll me vänner, go dricka å gött tilltugg. Alltid e ju förfesten roligare än krogen, kanske borde börja bojkotta krogen helt snart ? haha
 
Sen var alla jullediga dagar lugna. Annars brukar de ju festas på juldagarna åså, men icke. Va lugna hemma kvällar me lilla älskling och stora älskling :)
 
Nyår gick också i ett ganska så lugnt tecken. Dagarna innan lyckades jag dra på mej något halsont =/ Men me lite tabletter åså blev de faktiskt någorlunda bra till nyårsafton, men som ändå blev lugn.
Noel firade hos sin far och jag och Johan gick ner till familjen på sjöbo där de var lite folk och där min far som vanligt lagade toppen god mat. 3 rätters stod på menyn och de kände som vi rullade hem av mättnad efter tolv slaget :)
 
Ledigheten fortsätter väl här som de ser ut nu. Skulle egentligen börjat jobba idag och fram till slutet av nästa vecka, men företaget har just nu avbokat alla pass då de finns för lite och göra. Får se ifall min chef hittar nåt annat ställe och skicka mej några dagar. Vill ju iaf få in några pass å inte bara leva på csn vilket blir ganska så fattigt.
 
Nu sitter jag i soffan med Noel och halv glor på tv innan han ska hoppa i sängen.  Johan ligger å ropar i sängen då det är sverige match med hockeyn nu, och då ska de visst ropas en massa och vi ska helst vara tysta och inte störa ;)
Såg att Råttatouille började på tv nu så vi börjar nog kolla på den innan ögon går igen på den lille :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mr Laser. Knäppaste katten haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback