7 januari

En vecka in på det nya året redan... om jag gjort nån nytta detta året än ? Nej inte direkt. Varken börjat träna, käka nyttigt, jobbat, pluggat... nej ingenting än så länge :p  Dax å börja ta tag i de nu igen va ? Idag börja de me lite rutiner igen iaf då Noels första dag på dagis var igen efter ett uppehåll på snart en månad pga sjukdomar å ledighet. Taggad kille om gick dit å va väl precis så jag fick med honom hem :)
 
Skolan drog igång idag me.. dock inte pluggat nåt idag.. tänkte ta mej en titt på detta i veckan med. Bara 4 kurser kvar nu å sen är de slut. Känner på mej att denna våren kommer försvinna fort.. låter så långt me 10 veckor för 2 kurser, men de går otroligt fort å jag sitter där me panik när sista veckorna är kommna å har alldeles för mkt kvar å göra.. puh!
 
Just nu sitter jag här i soffan helt själv å glor. Precis käkat så halv sitter väl egentligen me något slags matkoma.
Carolus ligger å glor från sitt kunga torn, Noel sover å Johan jobbar =/ Skift i 6 veckor vilket betyder att ja kommer få tillbringa kvällarna helt själv 3 av dom veckorna då de e kvälls jobb till 22 då.. boring!
 
Nu tänke jag sätta på mästerkockarna på webben då jag helt glömt bort att de gick mer än en dag nu när de precis börjat. Såå glad när det började igår igen :D haha
Så får passa på att kolla nu innan älsk kommer hem då han tyvärr inte alls va lika taggad som jag när det började igår :p
 
Syster vi saknar dej!! :) Å bara för Noel kan säga ditt namn nu så dyker du upp nånstans i hans menningar varje dag :P
Oftast på kvällen när jag säger att jag älskar honom och han sen rabblar upp typ 10 personer till som älskskar honom, då dyker du alltid upp Hanna :D  (hanna mää)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
hannispannis säger:

ÅÅÅH min gosis. Vad glad jag blir, du får meddela honom att jag älskar honom SÅ mycket också, dig med förstås!!! Saknar er så jäkla mycket, är ca exakt halvvägs kvar nu. Längtar såååå, räknar med att ni möter mig på flygplatsen, alternativt hemma och ger mig en rejäl välkomst kram hihi.

Btw. jag har pjamasleggins som matchar Noels väldigt bra!! Dom får vi ha på oss samtidigt hemma

Svar: Vi saknar dej massor här hemma med !!! Oh klart vi möter dej!!!! :D
Fan va nice, blir pyjamas party på de :P
Frida

2014-01-08 | 03:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback