Tid men ändå inte..

Tycker jag har massa tid över. . men förmodligen inte eftersom jag aldrig hinner uppdatera min syster om livet här hemma. sorry :) men nu så , nu e jag här :)

Har precis ätit korv med bröd, intressant va ? :) Gott var de oxå.  Ska strax gå ner min tredje gång i tvättstugan, men de vet du ju redan för de har du ju fått kort på haha ;)
 
Men ska ligga här i soffan en stund till nu när jag äntligen fick sno min dator en stund, en viss Johan kollade fotboll på den samtidigt som han kollar hockey på tv. Hur kul hade jag ? :)
 
Idag har vi äntligen vart i ullared.. har pratat om de så länge å nu fick jag äntligen åka dit. De e nåt speciellt me de där stället.. en viss hat kärlek! Man gör av med mer pengar än man borde (även om man tyckte de blev billigare än man räknat med) och får med sej mer saker hem än vad man hade tänkt (behövt) sej.
Dock blev de mest såna grejer som jag hade tänkt mej, uppdatering av Noels dagis kläder nu när de börjar bli kallare och även en jacka till mig :) Sen lite leksaker som är tänkt att de ska sparas till jul :) Och självklart massa annan små skit ;)
 
I veckan  var vi och fixade ett par skriskor till mig så imon ska jag och älskling åka ner till ishallen så han kan börja lära mej att åka. Ska bli kul.. rolig syn för Johan iaf.. jag har inte stått på ett par skriskor sen mellanstadiet eller nåt å inte kunde jag åka då heller haha !!

Har även lovat Noel en sväng på höstmarknaden imon för att köpa ballong och åka nån karusell :) Sen blir de pappa helg för knasungen. Jag och älsklingen har planer på att gå ut och äta imon å kanske bio.. får väl se hur långt planerna kommer:)
Lördag blir de iaf tjej fest hos Sandra :)
 

Nu ska jag bara ligga här en stund och glo och försöka förtränga att ja snart måste ut i kylan igen för å hämta den där jäkla tvätten.. hatar att våran tvättstuga inte är i samma hus som vi bor i !!
 
Puss!!
 
Saknar dej siiiis!!! <3
 
 
 
Köpte nya höstskor igår.. nice  ! :D
 
 
Pigg å glad i morse vid halv 7 ;) Gäsp!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback