Man måste dö några gånger innan man kan leva

Denna dagen starta tiidigt.. alldeles för tidigt ! Vilket gjorde att jag total krascha i sängen nångång där på eftermiddagen.
Kvart över 6 drog Johan upp mej ur sängen gäsp... men va iaf duktigt och åkte och träna. Hämtade upp Noel hos mamma vid strax efter 9 för å lämna han på dagis kl 10.
 
Sen blev de att sitta å plugga matte en sväng. Körde dock fast efter ett tag och få be pappa om hjälp i helgen kanske :)
Dock är det mycket bättre att läsa denna kursen med lärare än vad det var och läsa den på distans. Matte A funkade att göra så men inte matte B för mej som aldrig har haft lätt för det. Men har en riktigt bra lärare nu, en kul lite gubbe som skrattar i typ varannan mening åt sej själv :p
 
När jag plockade upp Noel på dagis så tog vi en promenad direk ner till knalleland. Skulle köpa en mössa till mig, va sketa kallt i morse.. men nu under dagen har de vart typ sommar värme igen, så a kanske dröjer lite till innan jag kan börja använda den riktigt då ? :p Noel fick oxå en mössa, en fin med stjörnor. Jag fick välja den framför en bilmössa, men nästa gång blir de nog en bilmössa när Noel får välja själv ;)

Tog oss varsin glass på donken sen oxå. Himla mysigt att fika me denna lilla människa. Min människa :)
Gick bort till Hm och kolla sen då vi hade en bra rabatt kupong där, blev en tröja och hoddi väst som jag valde och sen fick Noel välja en ny pyjamas, han tog en Batman som han sover gott i nu ;)
 
Hade lovat Noel å kolla lite bilar innan vi skulle gå så vi åkte ner till EKO när han valde två grejer, tips till andra bil galana små pojkar i borås, eko har massa rea på olika bilar där nere nu :)
Noel vart super nöjd  när vi gick därifrån iaf.
 
Möte upp älsklingen en snabbis utanför då han va påväg till sin hockey träning.  Passade på att handla när vi ändå va där nere. Noel började bli trött så ist för att gå tillbaka hem så lovade jag han att vi skulle åka buss:) Tänk va kul en 2 åring kan tycka de är att åka buss.. själv e ja inte speciellt förtjust i de ;)
 
Nu ska ja gå in å kolla om min kära syster har uppdaterat sin blogg, se om de hänt nåt nytt spännande i USA.
E väl därför jag lyckats ta upp mitt bloggande lite halvt som halvt igen så min syster kan få läsa om våra ganska så meningslösa men kärleksfylld dagar här hemma :D <3
 
PUSS !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hannis säger:

Det smet nog allt ut några tårar mot min vilja nu. Saknar er så det gör ont i hela kroppen och det känns som jag har ett stort hål som inte fixar sig. Förstår inte hur jag snart klarat en hel månad utan er. Men tro mig, det känns som himlans mycket längre. Längtar efter mys och snacka skit kvällar med dig. Älskar dig mest av allt i världen, världens finaste, bästabästabästa syster. Du är guldvärd och jag älskar dig, men de har jag sagt två ggr nu.

Svar: Min åh min fina.. blir ju alldeles tårögd av dina ord ! Saknar våra mys kvällar oxå.. dom bästa kvällarna!!! Så himla tråkigt här hemma utan dej.. har inte ens vart hemma å hälsat på sen du åkte förutom när ja lämnat av Noel en gång å sen va ja å hämta en borrmaskin i veckan, men då va ingen hemma =/ Lääängtar så tills du kommer hem!! ÄLSKAR DEJ!!!!!! <3
Frida

2013-09-05 | 05:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback