Här är vi :)

Nästan glömt av att jag har en blogg känns de som haha.. har verkligen inte haft en tanke på att skriva ner några rader här så därför har de vart tyst i över en vecka såg jag nu :P
Men dagarna rullar på här oxå å vi mår fint :)
 
Nu är vi mitt i en sån där vecka då man inte vet vad det är för en dag ju haha.. knasigt me röda dagar mitt i veckan.
Var iaf ute på lite valborgsfirande med mina tjejer i tisdags, trevligt trevligt :)
Onsdagen va en mkt slö dag.. enda som egentligen hände va väl att ja å noel tog en promenad i solen å han fick gå in på ica å köpa en glass, som han sen valde bort och tog en dricka ist :p Sen höjdpunkten av dagen va ju att få åka buss, tredje gången i sitt liv nu hehe.. åkte upp till madde för å hämta min bil där jag ställt den kvällen innan :)
Senare på kvällen va vi hos farmor och hälsa på en stund och sen vidare till Marie där vi slog läger över natten då dom vart här å bytt fönster hela dagen. Tur man har vänner att kunna sova hos när massa gubbar invaderar hela lägenheten.
Trodde det skulle se för jäkligt ut när vi kom hem idag, men de va nog fan renare på golven än vad vi lämnat de dagen innan haha.. dom hade dammsugit på bra här och inte lämnat ett gruskorn efter sej.. bra jobbat!!
Dom nya fönstrena blev iaf kanon bra och mest nöjd e vi med nya balkong dörren, den förra hade inga spärrar överhuve taget.. denna har två knappar man måste trycka in för å få upp handtaget å dörren blir trög när man har den på glänt så flyger inte upp å dessutom ännu en barnspärr längre upp på dörren som man kan sätta på när man ska ställa upp dörren å vädra. . perfekt ! Speciellt nu när huset fortfarande är omringat av byggställningar å balkongerna inte har några räcken än så kan ja äntligen ställa upp dörren för vädring utan å va rädd att Noel ska försvinna ut där :)
Dörrarna har ju vart helt spärrade innan så tänkt va en sån liten sak kan göra en glad att få vädra i sin lägenhet igen haha.
 
Helgen som va var vi ju förresten på stor fest.. pappa fyllde ju 50 nu i april och hade stor 150 års fest me två kompisar som oxå fyllde 50 :) Så va stort galej och mkt roligt :) Eller vi och vi, Noel fick såklart inte vara med haha..
Men de va god mat, trevligt folk, fri bar, band och dunka dunka natten lång ! :D
Hade iaf super trevligt hela kvällen/natten, så de va en lyckad fest ! Tackar vi gubbarna för ! ;D
 
Å ja imon är de ju helg igen, även fast jag trott de vart de i några dagar nu :p
 Imon på dagen ska vi iaf åka ut och hälsa på Sandra och Rebecca i deras nya lya :) Sen är de kalas för bästisen Liam i helgen oxå :) Så ja de händer lite denna helgen oxå :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback