De e på gång..

Idag känner jag att jag har vart duktig :p Vaknade upp till strålande sol i morse vilket genast gjorde en piggare än vad man säkert var. Upp å på me kläder å lite mat i magen så begav vi oss ner till dagis. Vi körde hopp tävlig vilket Noel tyckte att han vann å sen skulle han heja på varena människa som gick förbi och vinka till alla fordon som körde förbi haha, goa unge! Så ja de gäller å gå i tid till dagis när de blir massa stop hela tiden. Tar vi vagnen ner så tar de 2 min, men oftas går vi utan den nu då Noel gott kan gå själv ;p Å ja då tar de lite längre tid då de finns mkt å göra på vägen ;)
 
Va riktigt varmt ute redan på morgonen så jag fortsatte med en promenad ifrån dagis som blev på 4,6 km. Va riktigt gott å gå där me hög musik i öronen.
Blev å njuta i solen en sväng uppe hos Marie på deras gård, kände genast att man tagit för varma kläder å man fick sommar känslor:)
När jag plockade upp Noel sen så ville man ju inte direkt gå hem å sätta sej å glo så fråga om han ville åka till mormor en sväng vilket han inte va segt på att svara ja på:p 
Så hem en snabbis å byte kläder på min svettiga unge till ett par shorts, fattar fortfarande inte varför inte jag oxå byte kläder?! haha.
Han blev överlycklig att få ta me sin bobby car å körde full fart bort till bilen.
På mammas gård va de stekande sol å ja fatta än en gång att jag hade för varma byxor på mej haha. Man e inte riktigt van att de helt plötsligt va 23 grader ute då man nyss hade vinterjacka på sej känns de som ..att de alltid bara ska säga pang sådär!

Blev iaf glass och massa bobby car åkning innan vi gick in. Mamma skulle på möte å vi stannade kvar hemma hos henne då jag inte orkade åka hem och vända igen innan träningen.
Nu ikväll blev de 60 min spinning, å de va riktigt svettigt å jobbigt idag. Värmen ute gör att de blir varmare inne och me en dålig luftkonditonering kändes de som man skulle dö emellanåt.. men de känndes riktigt gött efteråt att man fick de gjort iaf :)

Imon har ja hört ryckten om regn.. suck.. men dagen består av ett par möten så ja de får la gå då ;)
 
Jag i för varma byxor haha!
 
 
Noel i snygging shorts !
 
 
Lycklig kille me sin älskade bil ;)
 
 
Jag i mina byggställingar haha.. men gött att de e flera plus grader ute vid denna tiden fortfarande ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback