Va hände där ?

Jisses vilken seg tisdag.. eller rättare sagt jisses vilken seg frida idag !
Noel vakna tidigt idag me, strax innan 7, puuh!! Släppa mej upp och fixa frulle till Noel och då kändes de genast bättre :) Vid halv 9 lämnades kidot av på dagis och de va han glad för :)
Hem å slänge mej på soffan me en tallrik turkist yoghurt me jordgubbar å pumpakärnor, så jävla gott!!
 
Hade på nyhetsmorgon i bakgrunden och fortstatte på min bok. Tänkte läsa lite innan jag tänkte städa lite här hemma... kände att ögonen blev tyngre och tyngre å till slut så måste jag ha somnat..typiskt !! haha
Vakna vid 12 tiden.. jaha de va den egna förmiddagen haha !  E verkligen super seg nu förtiden, vet inte varför.. folk säger att de kan va på grund av årtidsbyte.. men vete fan..hoppas på att bli pigg snart igen iaf :)
 För just nu känns de som jag kan sova hur mkt som helst ! :S
 
Vid halv 2 hämta jag upp kidot igen.. han låg fortfarnade å sov mhm.. då hade han sovit i över en timma.. Har sagt att han helst ska väckas efter ca 40 min för att inte va för pigg på kvällarna.. men får väl se hur han är ikväll :) Kanske funkar ändå, han e ju lite tröttare nu i början innan dom nya rutinerna kommer igång :)
Men a blir de problem vid läggning ikväll så är de väckning på dagis som gäller imon! :)
 
Nu sitter vi å glor på byggare bob å inte så mkt mer...  väntar mest på att klockan ska näma sej sex för då ska vi bege oss till gymmet för 60 min spinning :)
 
Idag bajsa Noel på pottan själv igen när vi kom hem från dagis ! heja honom! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback