uttråkad!

Ligger här i soffan och är uttråkad till max!!! Hur gött det än kan vara ibland å bara ligga å slappa en hel dag så blir de till slut jävligt tråkigt!! Speciellt när man är sjuk... eller var jag sjuk? Inget jag känner av längre iaf.
Antigen en jäkligt lätt variant av magsjuka eller nåt helt annat... har tryckt i mej både mackor, yoghurt och popcorn här nu å ska strax gå å och hämta mer cola  :P 
 
Funderar även på att gå och ta en varm dusch.. känner mej inte jätte fräsch av att ha legat här hela dagen..
Mest av allt vill ja bara ut å hitta på något.. men nej de blir inget me de haha !
 
Har legat å kollat på en serie nu precis som min syster tyckte jag skulle börja kolla på .. Teen wolf. Helt okej faktiskt :) Men nu är jag sugen på att se något kul, så ska se om ja hittar nån komedi att se på :)
 
 
Som sagt, man känner sej otroligt snygg efter att inte gjort ett piss idag ! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback