Svettigt !

Ligger ner myst i soffan under en filt å halv glor på tv och datorn samtidigt :) Älskar våran soffa!!!

Spinningen va riktigt svettig idag,  och flera gånger tänkte jag att nej nu stannar jag fan för jag tror jag dör, samma tanke varje gång typ haha, men ändå så tar man sej igenom skiten me svetten rinande likt en öppen kran :p men de e ju så sjukt gött efteråt när man gjort de ! :D
Jag har lixom lite hat kärlek till spinning !
 
Imon ska jag be dagis att väcka Noel efter typ 45 min ,för han va inte alls speciellt trött när vi kom hem utan somna  inte innan 9 tiden idag vilket jag tycker är en timma försent nu när han går på förskolan :)
Inte mer än en timma sömn på dagis iaf ! :)
 
Idag kom ett gammalt beroende tillbaka, stekt vitkål, så jäkla gött ju! Me salt på och pytte lite socker, och lyxa även till det me lite matlagningsgrädde idag, men e precis lika gott utan :) !!
 
Ska väl kolla runt här en stund till innan de blir sängen. Kanske kan börja på nån ny bok sen när jag lägger mej ? Läste ju slut den andra idag :) "Innan jag somnar" hete den och den va helt okej. Dock var de det sista i boken som va mest spännande och de va ja tvungen att streck läsa här nu under dagen :p
För på tv går de bara skit idag verkar de som, som alla andra dagar me andra ord :p E ju typ bara mästerkockarna på onsdagar som jag kollar på haha :p Annars är de mest barnkanalen som går på här hemma på teven :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback