Snyggare?

Som vanligt så är onsdagar min tv kväll ,men nu har den blivit längre än den vart innan.. Nu har ju halv 8 hos mej börjat igen och sen har ett nytt program premiär ikväll, Helt sjuk, och ikväll ska de handla om stress :) Allt på kanal 4 så behöver inte missa något för man glömmer byta kanal haha!!
 
Nu är de pause iaf så skriver några snabba rader :)

Innan klockan slog halv 8 satt jag och greja me lite bilder å lyckades faktiskt byta min header här på bloggen, de va på tiden :p Men a man e ju inget proffs, men blev iaf bättre än innan tycker jag :D
 
Noel somna här på soffan innan jämte mej så ska strax ta och bära in honom till sängen.. första natten i "nya" sovrummet hihi..  Nu är de bara Noels säng som saknas och sen ska grejer upp på väggarna åså :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback