Seegot!

A fy så seg jag är ikväll.. eller har vart hela dagen rättare sagt !!
 
Noel skulle upp tidigt idag me.. men de va nog för han hade lagt världens största bajja i blöjan!! Fanns nog inte mö yta kvar i den blöjan som inte va täckt me bajs, otroligt att de inte hade läckt (intressant va??) haha..
Blev livrädd för de kan va magsjuka som går på dagis.. men de lukta inte magsjuke bajs å han har inte vart konstigt på nåt annat sätt.. men ja har gått å mått små illa hela dagen sen dess nu haha!!
 
Idag har vi även vart en sväng på bibblan, lämnade tillbaka filmerna Noel låna sist och satt å pussla en stund :) Sen började nog Noel bli både hungrig å trött så då var de lika bra å traska hem, tur de e typ 2 min gångavstånd om vi går i Noels tackt :p
När vi kom hem blev de cars makaroner me korv å vitlöksås till ungen.. å han åt faktiskt ritkigt bra här hemma idag!! :D
Undra om de kan va så lätt att vi ska försöka hålla dagis tiderna.. för han åt frukost samma tid som han brukar här på morgonen å sen hade vi fruktstund strax efter 9 å sen blev de lunch strax efter 12 ? :) Kan ju iaf försöka! 
 
Sen blev de vila i soffan, något som denna mamma sett framemot hela dagen haha! Vi sten slocka båda två och sov nog närmare 2 timmar. skönt!!
Men va lika seg när vi vakna iaf.. Körde Noel till sin pappi å ja åkte hem och fortsatte å vila !
Å ja här ligger jag fortfarande.. surt att de inte blev nån träning varken igår eller idag.. men de hade ja aldrig orkat.. Har nån förkyldning som sitter långt in å trycker.. ingen jätte rinnande näsa men e täppt å känner mej gör förkyld!! Hoppas de försvinner fort nu under en vilande helg.. vill så gärna gå på den nya bodypump releasen på måndag !! :)
 
Nu tänkte jag gå och kolla om de finns popcorn hemma, e såå sugen på de. Senast vi va å handla köpte jag 3 st 70% chokladkakor, den me kokos e ju så god! !men nu e ja inte alls sugen på de bara för de haha.. vill ha popisar!!
Sen ska ja krypa ner under täcket i soffan och kolla på sista twilight filmen.. är jag den sista människan me att se den kanske ? haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback