Hellooo tisdag!!

Snacka om att inte hålla reda på dagarna, började med att skriva måndag i rubriken först :) Men a blir väl lätt så vi alltid börjar med vardag på tisdagar :p
Så ja kidot är på dagis och jag har precis placerat mej i soffan me en stor skål me turkis yoghurt me liet honung på och pumpakärnor och linfrön!! :) Turkisk yoghurt me lite honung på är ju bland de godast som finns.. å sen kan man ju variera helt vad man vill ha i, frukt eller nötter eller nåt annat kul kanske :)
 
Utanför låter de som dom håller på att riva stället.. dom sätter upp ställningar runt hela huset just nu för upprustning av fasad å balkonger å sånt tror jag de var för. Hållt på när me dessa ställningar sen förra veckan.. brötar som tusan å låter ibland som dom är nästan inne i lägenheten å ropar. Just nu är dom precis utanför min balkong och grejar å dom håller på att tjöta hela tiden, tyst säger jag som är trött i huvet och försöker kolla på en serie här ;) haha
Undra om han tyckte jag va sur när ja kom och drog ner persienen rakt i ansiktet på dom haha! 
 
Har iaf röjt ur både sovrum och hall nu och jag hoppas dom blir klara med båda rummen idag. För nu står de saker i hela vardagsrummet å så vill jag inte ha de ! :p
 
Men nu ska jag smaska i mej min frulle å försöka kolla på min serie utan att störas för mkt av dessa brötiga gubbar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback