Gose unge...

Sitter här i soffan å myser me kidot just nu :) Vi har mumsat lite glass å kollat film.. Han ska sitta jätte nära å e sådär mysig bara å ska kramas å så hihi.. å från ingenstans så knyter han sin lilla hand å strycker den över min kind å säger Min mamma !! Älskade unge du vet hur man värmer ett hjärta !
 
Idag hade vi första inskolnings dagen på dagis.. Va där i en timma å lekte. Alla barnen har en varsin docka som man sätter upp på en tavla varje dag när man kommer, den dockan ska föräldrarna göra :) Så idag fick ja pyssla ihop en docka till Noel, blev la sådär snygg men Noel gillar den nog haha ;D Man hinner ju inte göra överdrivet mkt på 45 min, men de blir nog bra iaf :P
Noel fick va å leka me dom andra barnen och känna på omgivningen mest bara...
Imon ska vi testa å lämna själv redan å förhoppningsvis e inskolningen klar på fredag redan :)
 
Annars har vi inte gjort sådär jätte mycket idag... men ska strax hoppa i tränings kläderna för att åka å köra denna veckans första pass som blir 60 min spinning.. Noel verkar taggad på att få åka å leka han oxå så de e ju bra :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback