Fredag it is !

Fredagen e här och lugnet har lagt sej.. sitter själv hemma å bara tar det extremt lugnt just nu. Va nere och träna me syster innan.. sen fixa mat här hemma för att krypa upp i soffan å bara glo film å nu är även godis skålen frame placerat precis här jämte mej i soffan ! ;D 
 
Idag körde vi pappa till hans buss vid lunch för å vinka av honom.. han åkte till sälen för att glida runt vasaloppet.. vi hejar på han för 5;te året i rad :D Undra om man själv nån gång skulle ställa upp haha.. hade väl ramlat ihop redan efter start linjen :P
 
Imon blir de iaf vin kväll me min älskade Sandra.. min underbara vän vad jag är glad att jag har dej!! Hoppas på att vi får lika kul denna gången som förra gången :D
Skulle egentligen varit i Norrköping hos min älskade Helena som har sin 25 års fest imon. men tyvärr räckte inte ekonomin till denna månaden för den resan.. riktigt surt :( Har inte setts sen hennes 24 års fest nu. Saknar den människan galet mycket !! Men får hoppas dom stora pengarna börjar rulla in snart, för så jäklar är de Helnet å Fritte som gäller igen :D
 
Nu tänkte jag fortsätta kolla på min Maria Wern film som jag påbörjat men tog en pause i för att gå och fixa till i köket efter matlagningen :)
Hoppas ni där ute har en mysig fredag kväll oxå :)
 
Min galet söta son igår när vi skulle åka på kalas hos farmor :D
 
 
Riktigt gött väder idag oxå.. älskade sol.. å då är de Mr Ray ban som gäller ;D
 
Redo för lite bodypump !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback