En Mustasch ? :)

Idag köpte jag och min syster ett varsit halsband .. kanske man kan kalla de för syster halsband då när de e likadana ? En tönt söt grej lixom haha :p Sen att det är en mustasch vi kommer ha dinglandes runt halsen är ju en annan femma haha ;)
För övrigt så finnt de så galet mycket fina vår nyheter där inne nu så skulle behöva vinna på lotto för att kunna få allt jag vill ha.. men kanske kan börja med ett jobb me en bra lön ?! ;)
Blev dock lite peppad innan träningen när jag provade ett par snögga jeans.. i st 26 haha.. trodde aldrig ja skulle få upp dom över röva.. men jodå, dom gick upp både över bena å rumpa haha.. men sen gick dom dock inte å stänga, va nån cm kvar där ja.. haha.. men a man blev ju lite peppad att man ens fick upp dom å dom satt snygg om de inte var för att knappen va upp knäppt hahhaa;) MEn e la bara å kämpa vidare ! 
Först bodypump å nu en fet godis skål.. hell yä!! ;P
 
 

Kommentarer
Hanna säger:

Vi får ha våra fina halsband varje dag när jag är borta så är de som att jag alltid är med dig hihi ;)

Svar: hiih jaa <3
Frida

2013-03-02 | 01:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback