Billiga vårskor!

Igår efter träningen sprang vi in på Din sko snabbt då jag hade sett ett par vårskor utanför till honom innan vi gick in å träna, så ville kolla om dom va lagom till honom :)
Och för ett tag sen kollade ju jag på ett par tygskor till mej där me armanityg ,  å dom ville ja gärna ha, men sa att jag ska vänta tills pengarna kommer å se ifall de finns något över för det då.
 
Vad ser jag inte stå på rean, om inte mina skor jag kollat på!!! Såg att dom dessutom va nersatte till 199 kr ist för 299.. å de blev ju bara bättre av att dom dessutom hade halva rea priset nu så ja jag fick ge 100 kr för dom ist.. lycklig tjej!! hoho
 
Noels skor passa perfekt oxå å kommer sitta perfekt till våren. Å även dom på rea så gav nu 50 kr för dom :)
Så perfekt att vi båda fick vårskor för 150 kr ihop ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback