No life !

Tråkigt att det ska vara så tyst här då.. ganska så kul att ha å gå tillbaka senare .. men men tiden finns inte å inte orken heller.
Dom dagarna som jag både jobbar å pluggar på känns som no life för de hinns inte med så mkt mer. Å dom dagarna jag inte jobbar blir plugg å lägga resten av tiden på Noel.
 
Min stora älskade lilla kille hihi.  Så mkt energi i den lilla kroppen som jag har svår att förstå det ibland. Å himlans kul är han just nu oxå hehe.. massa konstiga idéer för sej hela tiden :p
Så kul att bara sitta och titta på när han leker ibland.. helt inne i sina lekar å kan leka själv hur länge som helst här hemma haha :P
Dom 3 senast dagarna har de inte vart några olyckor i brallan heller, utan helt torrt :) Annars kan de ibland komma 1 på dagis eller om vi är iväg, men inte ens de nu :) Så duktig så fort. Blöjfri ganska så många veckor nu! Å kissas de innan läggdax är oftast nattblöjan helt torr på morgonen, så snart dax å träna bort den me kan ja tänka mej :)
 
2 jobb dagar kvar nu å sen helg. Underbart! Om de nu inte skulle bli nån övertid, men inte hört något om de denna helgen så får la se. Blir iaf kalas för Fillippa i helgen.. så ner till knalle å hitta present imon eller fredag tänkte vi .
 
 
Halv 10 å jag funderar faktiskt på att gå å lägga mej nu. Duktigt Frida!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback