Ett steg närmare hemmet.

Här satt jag och skrev innan om att ja trodde jag skulle behöva vänta en månad till på våran soffa... vem ringer inte nån timma senare å berättar att min soffa kommit om inte affären..woop woop glad tjej !! :) Så imon fm kör dom hit å bär upp den åt mej :D
Så har nu grejat undan lite plats här för den å håller alla tummar å tår på att den ska få plats.. e lite rädd att den ska va för lång vid balkogen å då är de illa!! haha... men om inte så kommer de nog bli kanon!!! Åh så skönt å få ännu ett rum klart!!:D
 
Nu tänkte jag sätta mej å kolla ett avsnitt av min serie som hade kommit ut å njuta av sista kvällen i min fotölj, som ja älskar, e min mormors gamla, tråkigt att den inte kommer få plats sen för har älskat den sen jag var liten..kommer ihåg att jag alltid somna i den när ja va hos henne. När man skulle sova över å man alltid fick grillad kyckling me pommes, önska alltid de när ja skulle sova där :P Å sen till kvälls gotte fick man bilar och jördnötsringar å så hyrde vi alltid filmen Ensam hemma.  Åh älskade mormor va jag saknar dej!! Du hade älskat min lilla skrutt Noel å han hade tyckt såå mycket om dej! Men tyvärr får inte alla människor chansen att träffa varandra , men dina minnen lever kvar än å dom ska han minsan få höra sen när han blir äldre och förstår och ska få skapa sej likadana med sin älskade mormor :)
 
Noel diskar lite.. eller som jag säger att han gjorde om köket till pool! ;)
 
 
 
TIll middag blev de en falukorv.. så enkelt och gott :) Recept på piroger får nog vänta tills imon för orkar inte idag heller, sorry :p
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson säger:

Vad kul att det går så mycket snabbare med soffan.

2013-02-22 | 11:15:19
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback