Vänner!

Idag har jag haft en riktigt vänner kväll kan man säga :p
 
Men störe delen av dagen har såklart spenderats me mitt lilla busfrö :) Dock har vi inte gjort så mkt.. sov till typ 9 tiden å sen väcktes vi av allt borrande här hemma. Dom håller ju på att byta fönster  renoverar balkongerna å allt va dom gör å jag håller på att bli totalt tokig här hemma snart. De går helt ärligt talat inte å vara i lägenheten snart för de låter så högt och många gånger blir Noel helt livrädd, och i värsta fall så ska de vara så här hemma sommaren :s Kommer ju ta ett tält och flytta ut i skogen tillslut. 
 
Efter lunch va Noel väldigt trött iaf så han gick å la sej i soffan och somna. Vakna efter nån timma av att dom börja me allt oväsen igen.. och då va han varm och hade lite feber stackarn. Vi låg kvar i soffan och jag fick ligga å hålla en filt me handen över hans ena öra för de lät så mycket här hemma, och efter en stund lyckades han somna om igen.
Hade man haft ett sånt där lysande öra som kan sitta i lokaler ibland för å mäta ljudnivån kan jag säga att den hade skriiikit rött.. me tv typ på högsta volym på och ändå hör man inte ett skit av den pga borrandet. De e fan inte okej!! 
 
Noel blev glad när hans pappi kom och hämtade han iaf och några timmars vila verka ha gjort susen mot febern och då den verkade vara helt borta igen :)
Själv åkte jag ner till stan och käkade middag me fina vänner som firade 3 år som ringmärka :) Åt buffe på thai silk.. så jäkla gott, men jisses va äckligt mätt man blir efteråt haha!!
 
Efter de skulle jag bara åka upp och lämna en grej till Marie, sluta me att jag bara skulle komma in en liten stund och tjöta.. denna lilla stunden blev till typ 5 timmar och jag kom inte iväg förrän vid 1 nu i natt haha.. men många kloka ord och funderingar har vi pratat om. Riktigt trevligt med andra ord och tiden bara sprang iväg ;)
 
Så jag har iaf haft en kanon dag ihop med många fina vänner och det har vart super trevligt på båda ställena :)
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och saknar min lilla buse här hemma.. inga små andetag att lyssna på =/
Längtar redan till söndag hehe :p Men imon kommer Sandra och beccis hit på mys kväll så då får jag väl gosa me min lilla guddotter ist :)
 
Redo att åka :)
 
 
Och en redo mamma oxå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback