Tvätt å städ..något som aldrig tar slut.

Idag kör jag på en såndär städ dag medan den lilla herren är på dagis :)  De behövs de ibland oxå.. städa göra man ju nästan lite varje dag.. men tvätta däremot e något vi har skjutit på ett bra tag nu haha.. va nere å boka tid till idag efter ja lämnat Noel å såg då att vi inte tvättat sen 1 mars haha.. alltså var de ett tag sen ;) Så behöver ju inte oroa mej att jag inte fyller maskinerna idag ;)
 
Ska alldeles strax gå ner och byta igen och sen traska bort och hämta hem Noel samtidigt :) Då får vi se vad vi hittar på, men får ju hålla oss på hemma plan nu när de tvättas. Funderar på ifall vi kanske ska rensa lite bland leksakerna som svämar över där borta i lekhörnan.. de leks ju faktiskt inte me allt så han skulle nog inte sakna ifall man plocka bort lite.. nu nör han inte har något eget rum längre så kan man inte ha hur mkt leksaker som helst .. för ja hela vardagsrummet är inte hans lekplats som han verkar tro ;)
 
Solen skiner för fullt idag och jag fortsätter att sura över att vi inte kan använda våra balkonger här..suck!! Men dom har iaf börjat å byta våra fönster nu.. undra när dom kommer till våran lägenhet? Var kanon fina å bra fönster iaf :D Så mkt bättre än dom vi har nu, så det är ju kul iaf :)
 
Nej nu är de dax å bege sej.. ska hinna byta tvätten och ska vara på dagis om 15 min ! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback