The end

Slut på den veckan !
 
Igår hade jag Sandra och Beccis på lördags mys hemma. Vi gjorde tacos och kolla film :) Saknade Noel en massa som va å lekte me pappai, men beccis va nog nöjd me att få ha alla leksaker för sej själv och bådas uppmärksamhete hihi.
Vi hade iaf en mysig kväll och dom sov även över.
Själv kunde ja inte sova som vanligt så somna nog vid halv 5 i morse haha. Men vakna ändå vid 9 när beccis kom upp å röjde runt ;) Men blev att ligga å slöa i soffan hela em :P
 
Vid 2 tiden va de dax för lite nytta och då åkte jag och syster ner till gymmet. Blev ett ganska kort pass där idag men bättre än inget ;D
Sen åkte vi till city å handla lite och sen hem för å göra mat :D  Taco kyckling me potatisgratäng och sallad.. blev mumsigt :)
Mitt i maten kom även mitt lilla hjärta hem :) Han satte sej och åt han oxå min duktiga kille.
 
Sen blev de film i soffan.. himla trevligt sällskap jag är, jag somna haha!!
Vakna till när min far kom hit och hämta min syster :p Då kröp Noel upp brevid mej och fortsatte kolla på sin film och somna sen :) Mys!!
 
Nu ska jag nog fortsätta kolla på gossip girl.. fastnat totalt nu igen :p

Regnet verkar ösa ner där ute nu efter en hyfsat varm och solig dag... hoppas på sol imon så vi kan vara ute och leka :)
 
 
Så här snygg kan man oxå vara när man ska åka ner å träna ;)
 
 
 
 
 
Vi köpte me denna hem och testa oxå.. så god!! Smaka precis som choklad glass, nästan godare då de inte blir lika maffigt.. synd att dom inte är billiga ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback