Slingor !

Jisses va seg jag är, borde egentligen gå och lägga mej...men nej de gör jag inte..haha.Får nog skylle mej själv att jag är trött på dagarna ;)
 
Full fart idag. .  å inte fick ja vila något på soffan igår som jag hade tänkt heller.. strax efter jag skrivit mitt inlägg så plingar de på dörren å in klampar 3 karlar som inte ens kunde svenska så ska installera några nya uttag som alla lägenheter ska få. Så sjukt jävla less att bo i detta byggarbets plats.. räcker de inte me att dom har omringat hela huset me byggställningar å brötar hela dagarna.. nej nu ska dom bröta in här inne oxå!! haha. Skita ner gjorde dom oxå !!!
 
Idag har jag iaf vart på äventyr me mor... vi va på nån slags kroppscanning idag, instressant, och sen fick vi tips å råd om kost åså. Va något erbjudande som min mor hade sett som man kunde få för 50 kr nu ist för över 400 kr. Så de va lite kul :)
Sen tog vi en snabbis förbi knalleland och titta lite, men blev inget köpt.. e ute efter en ny sportbh, men hittar ingen bra.. nån som har nåt tips??
Åkte sen och hämta Noel på dagis och hem för å hämta tränings kläder och hårfärg :)
 
Mamma drog sen slingor på mej igen hemma hos henne och Noel fick busa me moster S. Kände att de va dax för lite nya slngor nu, va ju ett tag sen sist.. stör mej dock fortfarande på att ena sidan alltid blir lite ljusare, haha.. men jaja de smälter väl in de oxå :)
Sen droppa jag av Noel hemma igen där moster H möte upp oss, så gick dom in och jag åkte ner till gymmet. Hade bokat mej på zumba idag för å ge de en ny chans.. men nää de va inte kul denna gången heller så ja g lämna efter halva passet och körde på gymmet en stund ist... va mkt roligare när de va dom passen som va när gymmet öppna och de va andra lärare.. så nu blir de ingen mer zumba.. kanske ger de en ny chans senare.. men inte än på ett tag iaf :p
 
Nu blir de å glo på nån serie eller nåt innan jag kryper ner i sängen ! :)
 
 
Snodde ett snyggt linne av min syster senast ja å noel va hemma å hälsa på hihi ;)
 
 
Noel i nånslags givakt pose i morse.. hehe.. ser lite tokig ut i huvet oxå, han skulle besämt ha lite hårvax i huvet och sen fixa sin egen frilla ;p
 

Kommentarer
Lina säger:

Längtar till jag kan ut och jogga igen och kanske köra lite på gymmet ! Känns en aning långt borta just nu, haha.

Svar: Hehe förstår de ! :P Men snaaart e bebis här å då blir de bebis gos först å sen kan du ge dej ut i spåren igen !:p
Frida

2013-04-25 | 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback