Mysigt värre!

Jisses den här dagen har känts som två dagar typ.. har hunnit med mkt idag tycker jag :p
Vi kom iaf upp i tid idag, ställt klockan på halv 9 hehe.. å de va ju bra för varken ja å Noel hade vaknat innan:)
Fick sms av Sandra så vi bestämde att åka iväg till loppisen i fristad ihop å kolla lite. Denna gången orkade vi inte åka dit när de öppna å köa innan..kändes inte som de va värt de en gång till:p Kanske när de blir varmare ute sen:p
Iaf så blev de inte så mkt, blev några klädesplagg bara å sen 2 böcker å sen en leksaks lastbil :)

Sen hem å fortsätta me tvätten,  och drog sen igång en storstädning här hemma medan Noel va hos mormor och lekte:)
Åkte även bort till öb då tvättmedlet tog slut, passa då på att köpa bakterie dödande städnings medel, Helena hade de  hemma hos sej hehe.. kanon jö :) Så nu har jag dödat alla bakterier här hemma.. så nu har vi verkligen städat ut magsjuke baciellerna.. om de nu fanns några kvar haha :P  Men känns iaf fräscht här hemma nu.. dammsög å torkade även alla golv å när ja åkte hemifrån sen så öppna ja upp alla fönster så de har ståt öppet hela dagen så de gått tvärdrag igenom hela lägenheten :)

Åkte å hämta knoddas å sen åkte vi upp till Farmor en sväng där kusinerna Stella å Jakob var då farmor va barnvakt åt dom denna helgen :) Noel tyckte de va gör skoj att få leka me dom en sväng.  Vi va först på lekplatsen en sväng, men de blev så jäkla kallt då solen precis gick ner bakom husen så vi fick in ganska så fort å så blev de lek där ist :) Hjälpte sen farmor å steka massa små plättar.. Noel gick å tjuv åt hela tiden haha.
Sen va han trött så då begav vi oss hemmåt... välling till Noel å ja bädda rent me nytvättade lakan i sängen (bästa som finns), så längtar riktigt att få gå å lägga mej haha ;)

Nu har jag slagit mej ner i soffan å lär inte röra på mej förrän de e dax å gå å lägga sej ;) Tänt massa ljus, käkar ur min lilla tacos låda som jag fick me av farmor, dom skulle nämligen äta de där, å då skicka hon me en liten låda till mej oxå, hon e allt bra min farmor : )
Melodifestivalen i bakgrunden..första programet jag ser själv... såg ett hos pappa å sen ett hos Helena, alla andra har jag missat...


Ljus i vårt hus höhö !

Min lilla tacolåda hehe

Å de bästa av allt.. choklad ;) För varje 100 lapp man handla för på kvantum fick man köpa chokladkakor för 0.98 öre.. klart man passar på ;)

Eller nä detta e nog de bästa av allt... den lilla herren som tar sej lyxen å somna i mammas säng ikväll :)

Så nytvättade lakan å världens bästa människa i sängen..vem hade inte längtat efter att få gå å sova ? :P


Kommentarer
MANDY- Mamma till River! säger:

Det gör han haha ;)



Mysigt du ser ut att ha det =)

2012-03-03 | 21:24:35
Bloggadress: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback