Tack kroppen!

Snart dax å krypa till kojs tror jag... eller a jag gick upp därifrån precis haha.. men lägga sej på riktigt kanske snart?  Har precis kollat klart på en film, blev Warrior jag såg precis, helt okej film faktiskt :)

Va ju å träna innan..gott de! Å sen blev de bara hem å duscha å sen åkte jag iväg till maxi och handla lite. Hade ingen fantasi alls till middag idag så de fick bli färskpasta me tomat och basilika sås me babyspenat .. å sen köpet ja as gott knäckebröd som jag åt hos mamma för ett tag sen :)



Börjar känna mej lite mör i kroppen just nu iaf.. inte så konstigt kanske efter ett pass me bodycombat efter ett så långt uppehåll som jag haft haha!:p Men de e skönt !
Idag gjorde ja även något som jag inte gjort på länge.. försöker undvika de faktiskt... jag ställe mej på vågen!
Trodde ju att jag skulle gått upp nu igen när man inte tränat å ätit som en gris hela julen åså.. eller a ja har väl inte ätit speciellt bra på hela året haha.. men ja de blir väl alltid lite extra kring jul ;)
Därför blev jag väldigt överraskad av vågen idag.. positivt överraskad.. jag e gärna inte den dom delar med mej av min vikt.. men idag blev jag glad så why not haha.. Blev så jäkla taggad så nu hoppas jag att jag kan hålla igång min träning denna gången hehe ;D E ju en bit kvar.. siffrorna på vågen får gärna byta plats me varandra :)
Men en got bit på vägen iaf.. jag e ju ganska så kort.. 1.63, så e ju några kg för mkt just nu.. men framåt går de.. nu kör vi! ;D  Me tanke på att jag för mindre än ett år sedan vägde nästan 22 kg mer så får man väl va liet nöjd iaf.... så tack kroppen för du vart snäll... För här äts de både för mycket godis å god mat.. inga dieter här inte!

De e nog första gången jag visar en magbild utan å va gravid haha!:p

De e ju fortfarande lite bebis mage kvar tycker jag.. så ja några kg ner och lite fastare tack, de ju faktiskt måtten man ska gå på mest tycker jag och inte va vågen visar :P

Ursäkta brallorna haha.. råka förstöra dom när jag va gravid.. dom vill lixom inte krympa tillbaka till vanlig storlek igen :P Häng var de här ja!

Och för exakt ett år sedan såg man ut så här:p 7 jan-11


Så då har man även klart av ett vikt inlägg i bloggen haha! Ett positivt sådant oxå.. de trodde ja inte :p
Heja mej !



Kommentarer
Sara säger:

Bra jobbat! :) Hoppas du når din målvikt! Jag försöker finna mig i att kroppen har förändrats för alltid och lär aldrig bli exakt som innan graviditeten.. :P Det viktigaste är nog att man hittar en bra vikt som man trivs i och mår bra av! :) KRAM!

2012-01-09 | 07:44:15
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback