Video Noel :)

Dom helgerna jag är själv här hemma så kommer jag på så mycket saker jag vill göra, så ja de blir nästan för många saker så jag inte gör något alls ist haha!!
Nu lyckades jag iaf kolla ikapp dom one tree hill avsnitten jag inte hade sett, lyx när man kan kolla 3 stycken på en gång !!:P slutade ju spännande som vanligt oxå... till de tryckte jag i mej massa morötter å gurkstavar me dipp:P
Men inte är jag så nyttig, så självklart var jag tvungen å ha min choklad oxå höhö ! Livet är till för å njutas, eller? ;) Körde ju ett hårt pass bodypump innan så jag åt de allt me gott samvete iaf ;)

Känner mej inte alls tröttt för att gå och lägga mej, även om jag borde göra de snart för att få sova ut ordenkligt innan man ska upp imon igen :)  Ska testa på cirkel träning på gymmet imon, oxå ett sånt där jobbigt pass hehe!:P
Sen behövs de ju alltid göras endel här hemma å ja sen blir de nog upp till madde för lite vin åså imon :) Drack inte en droppe på hela januari faktiskt.. inte ens ett glas vin :) Bra gjort!
Jag ser faktiskt alkohol som en större gotte bomb än godis om man ska vara nyttig :)

Skulle ju visat Noels fina grejer han fick när han fyllde år, men ärligt så orkar jag inte ikväll.. men ni kan få två videos på knas bollen ist :)


Noel jobbar starkt för rättvisan här hemma iaf... Får inte han, så får inte jag heller röra ;)

Och får man traska runt själv i affären å kolla på leksaker så kan de faktiskt va ganska så kul att följa me mamma och shoppa ;p

 


Kommentarer
Anonym säger:

klart han tycker de är kul att slå dig, du skrattade ju åt honom, aj säger du sen skrattar du när han slår dig :) han gör de till en lek

2012-02-05 | 11:44:49
Caroline säger:

Haha, åå va go och rolig han är, lill vakten! :)

2012-02-05 | 17:50:50
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback