Påskafton!

Sitter just nu bara här i köket å tar de lugnt..  Noel åkte me sin pappa för en liten stund sen för att åka och äta påsk lunch :)  Så jag får lite egen tid här på dagen.. vet dock itne vad jag ska hitta på hehe, blir nog inte allt för mkt.. kanske ska ta och hoppa in i duschen strax :)

Sen ikväll så blir de ju påsk middag/fest hos pappa å dom.. kul kul :) Hoppas Noel orkar med kvällen oxå.. jag hoppas på att få honom å vila en stun när han kommer hem runt 4 tiden igen, vi ska va hos pappa runt 6 tiden.  Men vi får la se.. de kommer ju endel folk där uppe å då brukar han bli upp i varv å glömma av en stund att han e trött iaf :P

Innan S kom å hämta så satt ja å Noel å blåste såpbubblor i köket.. de va roligare här inne än ute tyckte Noel hehe :D Han kanske såg dom lite bättre här inne än när vi gjorde de ut en gång : )
De va skoj att både titta å sen jaga dom !  Han lyckades nämligen htita en av såpbubble grejerna som stod på diskbänken, ja hade köpt två och de fick bara plats en i påskägget :)  Å de har han inte fått öppna ännu, de kommer han får göra sen när han kommer hem, eller om han tar me de upp till sin morfar :)

Hoppas ni får en bra påskafton !!:)

Å ja jag ställde mej å baka igår kväll å de blev små fågelbon :D Receptet har jag lånat inne hos Carolina, där hittar man alltid kul recept ! :)
Båda våra påskris står i blom just nu, så fint ! :D Vi har ju äpplekvisar i år :)
Haha lägg märke till den lilla handen vid påskägget, vadå nyfiken ;)

 

 


Kommentarer
Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv säger:

Elliot får också hänga med på påskfirande ikväll. Men vi lägger honom i vanlig tid och så får vi väcka honom när vi går hem.. Annars är han med som Noel, glömmer att han är trött när det händer mkt runt omkring. Så lite längre kommer han nog få vara vaken idag:) Hoppas ni får det trevligt!

2012-04-07 | 13:36:19
Bloggadress: http://hannaz.se
Johanna säger:

vad skönt med lite egentid mitt på dagen :)

Men orkar Noel vara uppe till 16 på dagarna? Charlie däckar oftast vid 12, ibland före det också :)



Ja, det är jätteskönt att det funkade så bra på dagis. Jag hoppas det fortsätter så :)

2012-04-07 | 22:37:37
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Tina - Minnas mamma säger:

Glad påsk på er :)

2012-04-07 | 22:46:06
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
hanna säger:

svar; haha jo men jag var vaken ikväll åtminstone! och det där med kliniskt rent, du var ju tyvärr aldrig nere och kollade så du missade din chans att äta på mitt skinande rena golv, kan inte lova att det är fint imorgon när du kommer!;)

2012-04-08 | 01:05:40
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback