Måndag !

Jag skrev ett inlägg här innan, men sen nu när vi kom hem igen så såg jag att jag aldrig tryckte på publicera..smart!  haha
Vi har iaf en hyffsat lugn dag här idag, de e regnigt å grått ute , så inte så jätte kul väder å va ute i =/
Men vi va iväg en sväng innan iaf och fixa lite, träffade mamma/mormor en stund oxå =)

Knoddas tar sej en vila just nu och jag håller på med middag.. jag gör nån kyckling rätt me fetaost idag, hoppas de blir gott för de va enkelt å göra iaf haha!  Kokar även lite pasta till så tänkte jag fixa lite kyckling till Noel oxå , man skulle nämligen koka kyckligen innan den skulle in i ugnen, så då låter ja lite kyckling vara kvar å koka lite längre till Noel :) Så får han pasta till de, de borde väl funka?  Å sen i me lite grönsaker oxå :)

Hade en målar här precis oxå som kolla på vårat hall tak som ska målas om tyckte våran hyresvärd :)
Så på onsdag kommer han hit och målar de... usch de kommer lukta stark färg här då.. kommer ju gå rakt in i sovrummet.. blä!!

Noel bekantar sej me sin nya vän tandborsten ;)


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Ja, vädret är verkligen tråkigt!



Hoppas att det inte luktar så mycket. Förhoppningsvis använder de vattenlöslig färg och då är den inte så farligt.

Kramar!

2011-09-05 | 17:10:50
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback