Min lilla skrutt :(

Åh va de e jobbigt å se när ens lilla skrutt har de jobbigt... :(

Han har dock vart glad å pigg hela dagen.  Idag hade vi ju besök av Teresa och Liam. De blev tacopaj å fika för mammorna.. mm gott!! Pojkarna lekte och hann även ta en vila båda två :)
Sen kom Liams pappa oxå för möta upp sin familj, och då skulle de ju givetsvis lekas en stund på golvet så Noel kunna visa upp massa leksaker hehe.. Liam verkade gilla flera av Noels leksaker som hade massa ljud ;) Så han får nog ta och komma hit å leka snart igen ! :)
Vi har iaf haft en super trevlig dag ihop me dom ♥

Sen nu på kvällen så kom min farmor och en av mina syster och skulle hålla Noel sällskap en sväng och jag gick till gymmet och körde ett zumba pass :)
Min fina farmor fixa så att ja inte behövde ta hand om någon disk eller så när ja kom hem.. fina fina farmor va skulle ja göra utan dej!:)
Noel hade iaf somnat i hennes famn, jag bar in han till sängen när ja kom och sen tog jag en dusch och satte mej vid teven.
Tyvärr vakna Noel då och va ledsen, va jobbigt me täppt näsa.. han hade fått näsdroppar innan jag gick å träna, men dom verkar inte ha hjälp speciellt mycket på honom =/
Så han fick komma upp hit till soffan ist.. här grejades de runt en stund och sen blev han ledsen för han va sååå trött! Men sen lyckades han komma till ro och somna här jämte i soffan. Funderar dock på ifall vi inte ska gå å lägga oss i sängen båda två strax.. jobbigt dock att flytta på honom nu när han sover så oroligt.. men ja här kan vi ju inte va hela natten hehe.

Imon ska vi träffa Teresa och Liam igen för att åka iväg på ett litet äventyr hihi ;)


Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Åh tacopaj, gud så gott! Det måste jag prova att göra någon gång.. Vad snällt av din farmor att fixa både barnpassning och disk! Och jag känner igen det där med ledset barn som får sitta med i soffan. Vissa dagar går det bra men andra är det bara såå jobbigt och jag önskar inget hellre att han bara ska kunna somna om igen.. Spännande att åka iväg på äventyr!



Sv: Okej, ja men det får nog bli en ljudleksak här till jul, om vi hittar någon fin :) Oj, 9 mil är långt till Ikea tycker jag. Vi har 10 min med bil ;) Vi var där igår, men de hade inte inne allt och det där klosshuset kunde man ta av locket på, eller ja det är klart man ska kunna göra det så man får ut klossarna men locket satt inte fast alls. Men jag undrar om det verkligen var så, men ja sambon tyckte inte att den verkade bra så får kika på någon leksaksaffär om de har någon. Däremot de andra grejerna känns fortfarande aktuella :) Om de bara får in dem i lager vill säga.. Det hatar jag Ikea för. För det är ofta man åker dit och tänker köpa något och längtar jättemycket efter det och sen är sakerna slut i lager. Då är det tur att vi bara har 10 min hem igen.. ;)

2011-10-25 | 05:44:26
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Hoppas han blir frisk snart!! ha det så kul idag på ert lilla äventyr!

2011-10-25 | 10:07:12
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Haha de är ju så roliga, man vet liksom att de kan men de vet inte om det själva haha. När Liv väl upptäcker att hon kan saker brukar hon inte vara så rädd längre men gå förstår hon verkligen inte att hon kan. Stå har hon förstått att hon kan nu så det behöver man inte lura henne till längre haha

2011-10-25 | 10:53:17
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback