Beroende!

Nu tänkte jag halv kolla på avsnittet av idol som gick i fredags och mysa till doften av vanilj här i soffan :) Har hela 3 goa vanilj ljus på bordet som luktar såå gott!! Köpte ett nytt fint när jag såg att present knallen hade öppnat inne i stan nu, en av min favorit affären som stängde i knalleland, men som nu då hade öppnat i stan ist :D

 

Och när man myser framför teven så måste man ha något att tugga på såklart ;) Och jag har fått ett nytt beroende.  Leksands kncäkebröd i den blå förpackningen med koktskinka och gurka på.. mm så gott!!! Kan äta hur många som helst känns de som haha ;)

 

Knoddas ligger och sover i sin säng, han gick å la sej lite senare idag, somna runt halv 9 idag den busen;) Men de va för han va såå trött i eftermiddags när han kom hem och sen hade busat runt här hemma ett tag så han fick vila en stund, å de blev en ganska lång stund, så 10 över 6 så va jag tvungen å väcka honom, han blev skit sur haha.. men blev glad när mamma ville leka och vi hade fruktstund :) Idag var han till och med intresserad av att plocka med frukten själv, annars är de ju himla kul att släng allt på golvet.. men nej inte idag, då satt han där och plocka me sina clementin bitar :)

 

Imon vet ja inte riktigt va vi ska göra än, inga direkta planer mer än att vi nog skulle åka och kolla på en svea heldress till Noel hos en tjej här i borås som vi hitta på borås loppis sida på facebook :) Dom hade inte använt den utan skulle egentligen reklamerat den då de va nåt sömn fel på ena ärmmudden, men dom hade glömt bort den.. men tror inte de är något som kommer störra oss, för en billig peng:p

 

Busen tittar lite på Tre kronor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback