1/11-11

Idag hade ju vart ett halv häftigt personnummer..nästan lika häftigt som 11/11 höhö..  Iaf här har vi precis käkat frukost efter att ha gått upp en timma tidigare idag, halv 9 :)
Dock vakna jag redan vid 7 av ett jävla alarm på min gamla mobil som jag hade satt på igår.. så den börja ringa ute i vardagsrummet vid 7.. suck.. haha! Men de va bara jag som vakna av de som tur va :p Gick dock in och somna om jämte noel direkt ;)

Men jaha då var de november nu då.. vi startar denna månad me en grå och trist dag .. mhm.. får väl se ifall de har tänkt att vara uppehål idag eller om de ska regna..
Om de ska vara uppehål så fråga Peter ifall vi ville följa me till djurparken en sväng.. dom har ju höstlovsöppet och har öppet hela veckan nu ist för bara på helgen :)

Men nu ska jag fånga ungen som precis kröp iväg me min bankdosa ;)


Så här kan man ju oxå sova =)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Snygg sovstil =)

2011-11-01 | 10:30:58
Bloggadress: http://saratilling.se
Fia-mamma till Edison säger:

Haha vilken skön stil!



Sv: Ja visst var den fin! Så bra med tunn tyckte jag som man kan ha under overallen riktigt kalla dagar. Vi har också massa dubbletter av overaller och annat, en mormor som gillar att handla på tradera ligger bakom det mesta haha. Men ingen är ju gladare än jag :D

2011-11-01 | 11:04:46
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Fia-mamma till Edison säger:

Sv: Almanackan är från Åhléns! :)

2011-11-01 | 11:06:43
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback