Tisdag

Fick för mej att de va måndag precis, men så kom ja på att vi va ju på bvc igår .. de är inte lätt å hålla reda på dagarna längre när man är ledig hela tiden :P
Vi har väl inte hunnit göra speciellt mycket här ännu..  Knorren åt för en stund sen och har sen somnat på sin nya favorit plats, på en kudde i soffan på magen :P
Jag passar på att käka lite sen frukost.. en mycket god fralla som de va massa frön på, yougurt och oboy ;)

Idag ska vi nog inte göra så mycket... bara ta de lugnt hade jag tänkt mej.. går väl säkert ut en sväng me vagnen sen för att få lite luft.. men annars inget annat planerat.. är ganska seg så orkar nog inte göra så mycket mer:P
Jag försöker ändra mina sovvanor efter Noel just nu som har ändrat sina.. han vill gärna att vi ska gå upp lite tidigare på dagarna nu än innan...
Först är vi vakna vid 7-8 tiden, då äter han lite och sen ligger han å tjötar. . dock brukar ja somna ifrån honom haha.. å vaknar jag en stund senare så är han fortfarande vaken :P Men han är snäll och låter mej sova iaf och ligger och tjötar me sej själv ist :)

Men nu ska vi nog bara ligga här i soffan å gosa ett tag till innan vi gör något :)


Vi just nu:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback