Puuuuuh !!

Nu ska ja stax gå å och lägga mej då ögonlocken snart hänger nere vid tuttarna och tuttarna hänger nere vid knävecken så dom behöver ju inte krocka me varandra för de ;) . Inget som sitter där de ska längre, skämt o sido ;) höhö

Så orkar inte lägga in varken recept eller bilder idag utan får ta de imorgon ist :)

Bloggen blir ju lite halv lidande nu när de  är så gott väder, då är man ju hellre ute, å när man väl kommer in sen så brukar de inte finnas tid å slänga sen framför datorn de första man gör.
Utan min data tid brukar oftast bli på kvällen när Noel somnat..  och så korta stunder på dagen ifall jag inte har annat å fixa med, som jag oftast brukar ha men ibland skiter i ;) haha

Vi hoppas ju självklart på lika bra väder imon oxå :D För idag var de ritkigt gott när vi var ute, svettades till och med i vårjacka :D!!
Imon ska vi eventuellt oxå gå till en tygaffär och kolla lite tyger me farmor å se ifall de finns något skoj i barnväg :)

LOVE ♥

Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Jag tycker också att det är bekvämare att ha henne i sängen, hon får gärna sova med oss men som det är nu så kan hon inte ligga själv alls. Hon sover på min arm varje natt och om jag vaknar innan henne så kan jag liksom inte röra mig för då vaknar hon. Hon är så galet envis och ska ha det på sitt sätt :P

Nej det kan jag förstå att du inte skriver så mycket om. Även om man skriver en del privata saker i bloggen så kan det vara skönt att hålla vissa saker utanför så man slipper alla som ska lägga sig i och ha sig haha

2011-03-30 | 23:52:07
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback