God kväll !

Tråk tråk tråk... japp de har jag just nu !!  I och för sej så har ju äntligen programen kommit igång på jobbet igen, började funka runt 8..mhm.. va något dom hade ändrat i skrivarna men vi inte fått någon info om.. tur va fick ja hjälp av en kille från en annan avdelning, dock tog de typ 2 timmar från att ja fråga tills han kom på att testa detta ;)  Men jaja ! :)

Zumban var förövrigt jäkligt skoj idag.. men ja de krävs nog några gånger innan man kommer in i de :) Så på fredag kör vi igen ! :D

Nu vill jag bara att dessa tre timmar ska gå fort som fan hehe.. då e halva veckan gjort ! :D
E inte ett dugg kul här nu utan määättias !! jag har ingen å skoja med !!

NU ska jag sura vidare en stund här .. äta lite morötter !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback