börjar ju fundera...

Ibland undrar jag ju hur lite sömn min kropp går me på egentligen haha...  Kunde ju inte somna i tid i natt, så jag somna nog runt halv 2.. 04;40 vaknar jag och tror att de e dax å gå upp, skit pigg!!! (?) haha.. lyckas iaf slumra till och går sen upp halv 6 ist, fortfarande pigg ?!
Noel vakna iaf runt 6 tiden glad som en lärka.. kom upp å fick ny blöja å kläder å lekte sen runt i sin gåstol medan jag fixade klart mej å allt som skulle me upp till pappa :)

Lämna sen av han där och sen vidare till jobbet.. å här sitter man nu, fortfarande hyffsat pigg.. tror de kommer slå tillbaka imon ist!!

Idag efter jobbet får man se va som händer.. men åker väl upp till pappa så får man väl se ifall man kanske blir kvar där en stund.. e ju sol å varmt ute idag så njuta lite av solen vill man ju då smhi säger regn resten av veckan !:S

Nu ska jag iaf jobba!:)

Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Hur kommer det sig att du börjat jobba igen? :)

2011-07-11 | 19:57:50
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback