Uppe...

Äntligen uppe på benen igen :) Lite seg i huvet fortfarande, men det är mkt bättre med ögonen nu iaf:)
har även fått i mej lite mat, stod kyckling med ris å jordnöttsås å vänta på mej hihi =)
Å en helt nystädad lägenhet.. ibland har man de bra ;p

Nu sitter ja å glor lite på tv å väntar på min far som skulle komma förbi en sväng.
Antingen kommer alla på samma dag eller så kommer ingen haha..
Idag har ju farmor å görfar vart här å när dom hade gått så tog de inte lång tid innan min mor plötsligt dök upp för att kolla en sak på min dator haha..
Å ja nu kommer även fadern över en sväng på väg hem från jobbet:)
Snart haft hela släkten här idag ju haha..  Bra dag som prickar in de på, när jag typ ligger döende ;)
Men jaja, kul me lite folk ;p

Nu kommer han nog =)
Kram !

Kommentarer
Lina säger:

Haha:P



Ne hade en bekant som åkte in o födde i fredags o hennes hade inte fixerat sig, haha, den gjorde väl de typ på vägen in för förlossningen tog en timme allt som allt:P Skönt!

2011-01-12 | 18:33:17
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback