Snart morgon.

Och här ligger jag vaken som vanligt .. suck ! :)
Kan inte kroppen bara fatta att vi lika väl kan åka upp och föda barn ist för att ligga här å tråka haha :)
Tycker allt va tråkigt nu.. precis kollat klart på den säsongen av unga mödrar som jag såg på, så nu va ja inte sugen på att se mer av de.. å vet inte om jag är sugen på att se något annat heller..
Börja på en ny bok nu va ja inte heller sugen på att göra.. mhm !
Jag får skaffa mej något sånt där tantvarnings grej som Teresa håller på me för att fördriva tiden.. lite korsstygn eller så kanske ? :P för tyvärr så kan ja varken sticka eller virka eller nåt sånt längre.. de har ja glömt av hur man gör.. min farmor har många gånger lärt mej å sticka.. dock aldrig kommit längre än till att göra halsdukar haha.. men nu vet ja inte hur man gör.. eller ja skulle nog komma på de om nån vissa.. men vet inte hur man lägger upp de på dom där jäkla stickorna bara ! Så ja de får bli något annat..korsstygn kan ja ju höhö ;)
Men ja något sådant finns de ju inte här nu.. så ja vad gör man ?  Har försökt somna men de vill sej inte..
Men jaja får väl se om de finns något att kolla på iaf då.. kanske dom avsnitten av halv 8 som ja inte har kollat på denna veckan.. ja de kanske ja kan göra då :)

Men god morgon på er som förmodligen går upp om inte allt för länge :)


Kommentarer
♥ Elin - BF +1 ♥ säger:

Jobbigt att inte kunna sova och sen att känna sig rastlös på det! Usch! Hoppas du sover gott nu iallafall! :)

2011-01-20 | 07:57:40
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback