Lite mer..

Nu har ja vart duktig å tagit hand om disken, lika tråkigt varje gång men snabbt går de ju när man väl ställer sej me de ;P  Å blött oxå.. hade nog behövt bikini när ja diskar för ja skvätter verkligen överallt, det är lika mycket diskvatten på golvet å på mej som det är i diskhon haha !!

Sen fick de bli en skål me flingor..  ja är en sån som måste äta mina flingor gör snabbt för ja hatar när dom blir mjuka i mjölken haha.
Å nu tänkte jag gnagga vidare på ett par smörgåsrån me smör på..  ibland har man turen att bli sugen på något som faktiskt finns hemma ;)

Innan när jag var på toa så bestämmde sej visst min mutta för att bli lite förkyld igen och snött ut lite mer "snor" . . mhm,.. undra va detta betyder.. 
På nåt sätt så känns de ju bara som det är en extrem flytning eller nåt . .ahah.. men så tänker man, varför skulle jag få de precis nu så nära in på förlossningen?  Men jaja, de e ju bara å vänta å se..
Rejäla sammandragningar hade jag när jag diska sen iaf..  så något händer ju där inne :)


Kommentarer
Lina säger:

tacka vet jag diskmaskin :D:D:D haha...

2011-01-10 | 17:17:38
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

va fan hade redan glömt de, powerwalk med vagnen va de ju! ähh jag är la en redig kvinna jag bär bebis i babyskyddet för tusan!

2011-01-10 | 18:41:05
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Lina säger:

den får rida på axlarna all the way to börst! Haha, vattenpaus?????? jag har väl saliv att svälja! Vatten gör mig tjock!!!

2011-01-10 | 19:35:43
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Jessica ♥ gravid vecka 37 säger:

SV: Jo iförsäg :) Ibland kan det göra riktigt ont när hon rör sig så kan tänka mig hur det är för dig som är längre gången!

Ska ta och kolla filmerna du lagt upp nu :D



Jag tror minsann det är slemmis som släpper i omgångar, det måste det ju vara! Gud så spännande :D

2011-01-10 | 23:44:06
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback