1 Januari

Då är vi alltså inne på första dagen på året. . idag är det nog inte många som anstränger sej speciellt mycket. Ungefär årets lugnaste dag :)  Jag har iaf inte gjort något alls än idag :p Bara legat i soffan hehe.
Skulle dock behöva åka och handla lite.. har inget å äta.. men vet inte vad jag är sugen på heller.. mhm!

Synd att man inte kan få lika god mat varje dag som man fick igår ;)


 

 


Mmmm så jäkla gott... världens goaste hummersoppa med nybakad bröd till... de brödet måste jag ju prova att baka nån gång, så jäkla gott var de!!! :P
Sen blev de Oxfilé, fläskfilé med grönsaker och kantarell sås :)
Och sist lite god glass med bär !:)
Hade gärna ätit allt idag oxå ;) haha .. .Men nopp här finns ingen sån mat idag så får väl bli något annat.. börjar bli lite smått hungrig så ja inte ätit än idag...


Satt och tjöta en massa och hade mycket trevligt.. vi va ju 9 vuxna å resten kids ;P
Sen va de skåla me bubblor och panga raketer vid 12..
De va buzz spel å vanliga spel under kvällen oxå..
Så ja hade en mkt trevlig nyårafton =)
Hoppas ni oxå hade det !


Får väl gå och ta på mej lite kläder åså nu iaf : )
Kram !


Kommentarer
Lina säger:

trodde jag skulle somna men icke, vi va på fest till typ elva sen stack vi hem till små kissarna som va livrädda för raketerna:(

Idag har varit en riktig slappardag, legat i sängen halva dagen typ med två slöa katter:D

2011-01-01 | 16:09:40
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback