Kvar hos mor...

Ja vi har inte kommit längre idag haha.. utan de blev en heldag här hos mamma/mormor :)
Vi tog me vagnen innan oxå när vi åkte, så vi tog en promenad ner alla 3 och handla lite på hemvägen.. handla grejer för att laga pannkakor :D hihi.. 
Knasigt de blev när ja skulle skicka sms till mamma innan å skulle skriva att vi tänkte handla grejer till att göra pannkakor.. men kollade inte på smset innan jag skickade iväg de.. å ibland kan de ju bli lite fel när man kör t9 (heter de så även på touch telefon? hehe) .. De blev inte " Tänkte köpa med mej grejer för att göra människor" haha.. ja undra ju självklart vad min mor mena när hon skrev tillbaka "Att göra människor?"  Kollade då tillbaka å såg då hur fel jag hade skrivit.. undra va min mor tänkte när hon läste mitt sms ;)haha!!

Sen käka vi här åså... Noel har även fått testa stora badkaret :D De tyckte han om.. skrek lite bara när de blev lite kallt... men annars är han en bebis som verkar gilla att vara i vattnet :D

Nu har vi suttit å kollat på tv hela kvällen.. å a de ska vi väl fortsätta me ett tag... sen får vi se om ja å Noel ger oss ut i kylan eller om vi kanske kan sova här :) De märker vi om ett tag..Den lilla knorren sover iaf..vilket han har gjort större delen av dagen.. han va mer vaken igår..  =)

Så får lägga upp bilder åså imon ist då ja inte har nån sladd här.
Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback