Knasiga unge.

De blev en väldigt lugn dag idag haha..  
Farmor och görfar var här och åt med oss innan som jag sa.. de va gott =) hihi. Självklart vaknade Noel precis när vi skulle sätta oss att äta.. han ville ju oxå va me så klart.. Sen va han nog lite hungrig för ja hann aldrig mata han innan dom dök upp... men han va nöjd bara genom att få sitta med i knät å suga lite på nappen så länge, så de va ingen fara :p

När dom hade gått så satte vi oss i soffan så även lilleman fick i sej lite mat.. sen la vi oss i soffan å han sten somna på mej.. å även ja slumrade till en stund.. när ja vakna sov Noel fortfarande väldigt gott.
Lät han ligga kvar så låg jag och kolla på tv ist.. Tänkte att han skulle vakna en stund efter mej .. men icke.. han sov vidare hur mkt ja än vred å greja på mej.. rörde på han.. viska lite i hans öra.. nej han ville inte vakna än haha :P
Nu ca 5 timmar senare är de fortfarande någon som ligger och gottar sej. Han vakande till lite när ja lyfte ner han från mig å la han i soffan å trodde då han skulle vara vaken.. haha fel igen.. han la av en fis å somna om ;)

Själv sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock nu... och ska snart vara elaka mamman och väcka lillen.. Kan tänka mej att de kurrar lite i magen, de hoppas jag på iaf då jag gärna skulle vilja bli tömd nu;p
Sen den där fisen va nog lite mer än fis , så ny blöja skulle nog inte sitta fel innan maten ;D

En sliten mamma med en söt bebis :p


Kommentarer
Fia säger:

Å vad mysigt det ser ut!! Jag blir avis :P

2011-02-02 | 21:06:26
Bloggadress: http://fialotten.blogspot.com
Mia - BF- 10 Mars 2011 säger:

Äsch då.. du ser inte sliten ut! Du ser ut precis som man ska göra när man blivit mamma!! :)

2011-02-03 | 12:00:03
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback