1 månad sen...

För exakt en månad sen så ploppade lille Noel ut..tänkt att de redan har gått en månad.
En hel månad har ja fått ha denna lilla underbara människa i min närhet. De känns helt overkligt ibland och sen kan de kännas som han alltid har funnits här hos mej.
Jag tok älskar verkligen den ungen.. min fina Noel ♥

Tänk så knasigt egentligen, för en månad sen så låg han i min mage och ja hade jobbiga värkar just nu (22:56, detta inlägg är tidsinställt)
Tänk att han faktiskt har legat där inne :P


Den vackraste stunden i livet var den när du kom


Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Mysig bild !



Första Bebismassagen va via Mammagruppen så de kostade ingenting. Men den ligger på Hulta på familjecentrum där. De finns även babycafé och massa mysigt. De kostar 150:- för 5 gånger. Verkligen prisvärt!

2011-02-28 | 09:47:52
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Lina säger:

hihi dn ska han ha när vi ska till mormor som fyller 50 på torsdag:)

2011-02-28 | 12:07:13
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback