Torsdag.

Idag har vi lekt me Sandra större delen av dagen!  
Fast först tog jag sovmorgon till 11 här hemma själv höhö ! Sen blev de en dusch utan en galenpanna som står å bankar på duschdörrarna :P
Noel hade precis somnat när jag ringde så han fick vara kvar en stund till medan jag och Sandra åkte och hämta hennes bil på hennes gubbes jobb! 
Sen hämta en glad Noel och sen upp till Sandra för en fika :) Även marie titta upp en snabbis på lite lussebulle =) Noel åt för glatta livet haha !
Sen blev de lek å bus å sen somna Noel på min arm i soffan.. tröttis..  men lät han sova en stund då han va trött!

Vid 5 tiden begav vi oss hemåt för lite middag då både ja å Noel va hungriga ! Jag åt rester sen igår och Noel käka gröt å macka.. macka e väldigt popis tycker Noel, de äter han jätte bra, ikväll blev de me ost på :)
Sen har vi mest bara busat runt här hemma.. Noel lyckades få igång sitt jäkla piano som inte har haft något ljud på gör länge.. men ikväll så.. haha.. vet inte va ungen gjorde.. som tur va hitta jag en volym knapp ;)  Men den satt han me gör länge, å diggar gärna me till musiken på den :P

Kvart i sju var de vi som satt uppkrupna i soffan för att kolla på första avsnittet av årets julkalender:) Noel satt stil dom första 10 minuterna, så länge han hade sin pepparkaka me andra ord ;) haha  De får man äta när man har soff mys me första avsnittet av julkalendern, de första i hans liv :D
Hoppas vi kan följa den nu, förra året såg jag inte ett enda avsnitt !

Nu funderar jag på att sätta mej å fortsätta lite me scrapbooking, börja me lite julkort igår:) Noel somna för en stund i sin säng efter en flaska välling, idag provade vi Nestle ist för semper.. ja vet inte riktigt om de va nån skillnad.. eller a han fick ju ingen energi kick utan somna direkt efter, men tycker han somna ganska bra förra veckan oxå efter välling.. kan ju ha å göra me att han bara sover en gång på dagen nu ??
Men på något sätt kändes de bättre me denna välling.. a vi får se hur vi gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback