Torsdag

Nu har vi precis kommit in efter att ha vart iväg och käkat lunch me pappa/morfar :)  trevligt trevligt !
Dock jobbigt mitt i lunch ruschen.. fanns inga barnstolar kvar så Noel fick sitta på en vanlig stol, vilket va väldigt spännande enligt honom.. men de gick kanon fint :) Han fick köttbullar å pannkaka ifrån buffen som han gillade väldigt mkt :)

Nu tänkte jag ta en dusch och sen ska vi åka upp till Sandra en sväng.. Marie skulle nog titta bort en sväng oxå :)
Alltid mysigt och träffa tjejerna och Noel blir ju glad av uppmärksamheten oxå ;) haha

De är faktikst mkt roligare å ta en dagens på Noel när han kan stå upp.. man ser ju kläderna på ett helt annat sät :p
Han ser så stor ut min lille nu hehe :D


Här är iaf dagens Noel :)
En av dom nya mössorna från ebbes fick invigas idag !








Kommentarer
Lina säger:

Åh han ser verkligen så stor ut nu när han står själv! Sötnosen:D

2011-12-08 | 19:01:05
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Åh, vad stor han har blivit! :) Han är fortfarande lilla Noel i mina ögon, men oj, vad han växt!



Jag förstår att du var snabb upp ur soffan när han hade ner en vas. Det är läskigt hur fort en olycka kan hända! :(



Puss och kram

2011-12-08 | 20:24:25
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Vilken snygg mössa! Jag älskar Ebbes :D På lördag drar jag förresten igång en tävling där man kan vinna samma skjorta som Minna har, från just Ebbes :) Så den måste du ju vara med i såklart!

2011-12-08 | 20:58:49
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback