Om det inte hade vart en Noel !

Sitter hos mamma och tömer min stationära dator på lite saker då hon ska låna den.
Hittar ju självklart massa grejer sen graviditeten.. kort å listor å sånt där :P

Hitta då min namn lista som jag gjorde innan vi var på 3D UL och kollade könet.
Även om jag var 99% säker på att de var en pojke så gjorde jag ju ändå en lista med tjej namn, va ju mycket enklare att hitta tjej namn tycker jag ;P hehe
Här var iaf topp namnen :)  Men ja han va ju en liten Noel :P
Om de blir fler barn senare i livet så kan man ju hoppas på en liten tjej då haha.. finns ju fler namn å välja på där.. ända sen ja va mindre har ja sagt att min dotter ska heta Ronja, men ja de finns fler favoriter nu efter åren :)
Men kul att ja hade kvar denna listan som ja satt och skrev ihop i somras :D

Pojke;
Noel
Liam
Leon
Elliot
Elias
Rasmus
Oliver
Melwin
Gabriel
Benjamin
Alvin

Flicka;
Ronja
Freja
Melissa
Lily  
Tuwa
Meja
Nellie
Vilja
Lovisa
Felicia
Lova
Elvira
Vega
Tilda
Alice
Tove

Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Leon är ett av mina favoritnamn också! =)

2011-04-04 | 12:38:52
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ säger:

Vi har redan ett flick och pojknamn bestämt till nästa bebis :P Bägge finns med i din lista xD Fast man kanske ändrar sig! Vill inte att det ska bli för vanliga namn :P

2011-04-05 | 14:46:13
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback