Härlig vår dag med vit skog!

oh vilken dag de varit!! vädret blev bara bättre och bättre!!
Så efter pappa hade bytt däck så åkte vi hem och hämtade vagnen och tog oss en promenad på lite me än 1 timma i solen nere på skogsvägen!!:)  Och skogen börjar bli riktigt vit nu, och inte av snö (tack för de!!) utan av massa vitsippor :D Vi va tvugna att plocka några med oss så klart som står i ett glas här hemma nu;)

Var även fotbollsmatch här idag på arenan.. Elfsborg - AIK som slutade 2-2 . . mhm.. !  Även det ett stort vårtecken när de drar igång här.. oj va folk de var.. hade varit ca 10 000 personer där inne och kollat på dagens match :) Ja å Noel brukar stå i fönstret och kolla på alla folk sen när dom ska åka hem.. herregud de e folk över allt då :P

Efter promenaden gick vi iaf och handla lite oxå..  jag köpte en isglass..mm gott!

Så oj vilken härlig vårdag vi har haft med massa vårtecken omkring oss :D !! Imon ska ju vädret bli ännu bättre, vad kallar vi de då? Tidig sommar? höhö ..  Då ska vi få föräldragrupp som börjar imon på bvc, spännande!:) Blir att vi tar en promenad dit upp då, börjar kl 1 så de va en bra tid :) Imon ska vi prata om "Den första tiden" Får väl se ifall de är något att ha :)

Nu ska jag nog göra lite mat.. Noel sover..i SIN säng !!! :P Får väll se ifall han klarar att sova hela natten.. men skönt att han somna på första försöket jag lägger honom där :) Duktig kille !


Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

Oj vad jag känner igen mig!! :)

2011-04-17 | 21:48:05
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback