Vem är din Idol?

Så då va denna Idol fredag över.. tycker många av dom va duktiga ikväll och har svårt att välja vem dom ska skicak hem :P
Tycker de va lite tråkigt att Minnah åkte då ja tycker hon va bra !
Men sen funderar ja över vem jag skulle ha skickat hem ?  Mhm svår fråga... Men dom ja inte direkt har fasnat för något speciellt är ex.  Wajsen, Gayen, å Finskan.  Ingen av dom är ju dåliga, killarna har otroligt bra röster, så det är inte därför.. jag har bara inte fasnat för dom lika mycket som dom andra.
Wajsen vet ja inte riktigt, gillar nog inte hans utseende å även om han kan säga kul saker så e han ändå tråkig.
Gayen måste jag tyvärr säga att de mesta hänger på hans ålder.. En otroligt bra röst har han ju.. Men jag skulle ändå inte vilja se honom vinna Idol. Det ska ju va en ung fräsch människa, något nytt lixom.. Kanske fel å tänka så, men jag gör det ändå!
Sen Finskan,  okej wow hon ser faktiskt verkligen ut som en Idol och visst hon kan väl sjunga oxå. Men ändå gillar ja inte henne speciellt mycket eller hennes uppträdanden.
De är iaf dom som ligger i botten hos mej.
Den som jag tycker är charmigast är Daniel å Olle.. två härliga killar  haha :)
Aa vi får väl se hur länge dessa valen hänger me.. man kan ju ändra sej under resans gång :P

Vilka har ni fasnat för eller inte ? : )


Fanns inget mer på tv å titta på nu tycker jag så har stängt av den där ute å hamnat här vid dator ist : ) Ska väl kolla runt lite på nätet och sen kanske de blir att sätta på en film eller så : )
Är ju inte direkt trött då ja inte gjort speciellt mycket idag hehe !
Har en pigg bebis i magen oxå. . som vanligt : ) Mysbollen ! Längtar såå mycket till måndag då vi ska åka å titta på våran lille : ) hihi. .ska bli spännande!!!

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback