Lång pause

Mhm vilken lång pause de skulle vara idag då på idol då cirkus möller har börjat igen, inget jag är något big fan av faktiskt så hoppar över att kolla på de ! :)
Och jäklar va reklam pauser dom har i Idol föresten.. känns nästan som de va efter varje låt ikväll.. mhm !!


Kul tema idag på Idol ! =)  Och någon som verkligen fick ta sin revanch va ju Minnah.. Helt klart bäst ikväll=)
Men vet inte vem ja vill ha ut som vanligt haha.. Så säger ist dom två som ja vill ha ut minst ikväll och de blir Minnah och Olle !:)


Sen tycker jag det är tråkigt med folk som inte kan stå för sina åsikter och lämnar kommentarer anonyma, och oftast handlar kommentarerna om att klaga då.. haha.. ja skrattar faktiskt mest åt dom.
Denna gången handla de om att man inte ska köpa skor till bebisar..  Dom som är på bilen kallar inte ja skor då dom är helt mjuka och absolut inget man skulle kunna gå i, utan det är mer som tosser. Och dom ser faktiskt större ut på bilden än vad dom är, dom är mycket mindre irl.  Och nej inget ja har planerat att sätta på min bebis dom tosserna den första månaden, men eftersom ja föder i jan så kommer de va bra kallt flera månader in på året, så dom hinns nog användas så hoppas de irriterar dej extra mycket när de kommer en bild på de !: ) höhö! Så vet faktiskt inte vad du fick ifrån att jag ska ha de på min nyfödda bebis:)
Satt och fundera på om du kanske är en sån där som inte kan skämma bort ditt barn me så mycket saker som jag kan.. eller så har du helt enkelt inte barn alls :) 


Jag får faktiskt köpa vad jag vill till min bebis,  om ja vill köpa ett par stora fula gröna gummistövlar till honom så får ja göra de utan att "någon" ska sitta och klaga på att de antingen ser löjligt eller fult ut, hållt de för dej själv :)
Mhm kanska ska köpa de nu bara för att... ja älskar att irritera människor som irriterar sej på saker jag gör;D
Jag vet, urlöjligt, men hur kul är det inte då ! :) höhö

Funderar på att gå och ta en alvedon då ja har en jäkla huvudvärk som vägrar släppa.. tog en timmas powernap innan idol, men känns nästan som de blev värre av de.. herregud va jobbigt de va att ta sej ifrån sängen till soffan. De va nog de jobbigaste jag gjort idag :)


KRAM !

Kommentarer
hanna säger:

hihi gör så! :)

2010-10-22 | 21:54:49
Bloggadress: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Lina säger:

jag har faktiskt också funderat på att köpa såna tossor, dem är ju för söta :) Och det kommer ju säkert va kallt framtill april ialf! jag tror till och med dem kan ha dem efter de...

2010-10-23 | 09:07:05
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback