Hejjj!!

Vilken lördag.. ja har inte gjort nåt alls än så länge haha!!
Det är inte okej att vända på dygnet så som jag har gjort.. vaken hela nätterna å somnar nångång på morgonen å sover sen bort hela dagen haha!  men ibland får jag såna perioder, å de gör inte mej så mycket egentligen!
Jag har alltid vart en nattmänniska!

Har precis ätit lite lussebullar me kall mjölk till iaf hehe.. Skulle kunna leva på dom bullarna alltså :P Det bästa med julen är allt dom man får äta då höhö ! ;)
Sitter och kollar på lite youtube klipp samtidigt..  och helt ärligt, Jays sista uppträdande igår är nog en av dom bästa nummer jag har sett i Idol någonstin. Så jäkla grymt !
Lyssnar å den om å om igen :p  När gitarren sätter igång vid ca 50 sek. De är mäktigt, blir en sån känsla i kroppen!  Helt klart vinnaren av Idol 2010 !!:)



Ska nog faktiskt fortsätta min lördag i denna långsamma lugna stuk !
Haaa de fint!

Kram

Kommentarer
Lina säger:

Verkar som vi får skippa de, hade ju velat köpa lite babysaker, mycke billigare där än att typ åka till babyproffsen:P Men men... vi får la se hur de blir ;) Orkar inte slå mig fram heller! Min kompis va där i förrgår o då hade inte heller nånting kommit typ barnbidrag eller så men de spelade ingen roll de va knökat endå :S va fan ska folk dit o göra, haha, finns la inget kul... hmm:P

2010-11-20 | 21:23:34
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid säger:

Håller med om jay, han var sjukt bra igår!



SV: Tack så mkt :) Jo precis, det är de :) Behöver man lite inspiration är det ju inte så svårt att typ bara googla och kolla vad andra gjort :P Har inte testat men det går ju att googla allt idag så.. borde funka :D

2010-11-20 | 22:16:16
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback